arrow_drop_up arrow_drop_down

Innovaties in de winkel

Wat wil je van je doelgroep weten? Welke informatie ontbreekt om de juiste sales beslissingen te nemen? 

Gezichtsherkenning

Gezichtsherkenning kun je als retailers gebruiken om reclame of service in de winkel aan te passen aan de behoeften van de specifieke klant. Zo kan de inhoud op schermen in de winkel worden veranderd zodra een bepaalde klant de winkel binnenstapt. Ook krijgen retailers en marketeers inzicht in het doelgroepbereik en het koopgedrag in de fysieke winkel.

Geurmarketing

Geuren brengen associaties bij ons los en beïnvloeden onze stemming en ons gedrag. Wil je weten hoe je geurmarketing succesvol kunt toepassen? PUL instore heeft heel veel ervaring met het toepassen van geuren in de winkel, shop-in-shop presentatie of voor productpromoties met een display of een schappresentatie.

VAS techniek

. Waar kijkt de consument naar in de eerste 3 seconden?

. Welke kleur werkt het beste op mijn display?

. Wat moet ik op mijn topcard zetten?

. Welk deel van mijn shop-in-shop krijgt de eerste aandacht?

Met de VAS techniek (Visual Attention Software) worden deze vragen beantwoord en weet je wat de ideale indeling moet zijn van je display, shop-in-shop of winkelruimte.

PUL instore is jouw partner in het toepassen van technieken in de winkel die je dichterbij je doelgroep brengen.

Afspraak maken? We vertellen je graag meer over deze innovaties in de winkel!