VAS techniek meet interesse in de winkel
5 januari 2019 

VAS techniek meet interesse in de winkel

Hoe weet je wat de consument aanspreekt?

Waar je oog op valt als je een winkel binnenloopt, is heel persoonlijk. Jouw voorkeur, wensen en gewoontes spelen hierbij allemaal mee.

Deze informatie is voor retailers en marketeers heel belangrijk om beslissingen te kunnen nemen.  Anno 2019 wordt het steeds belangrijker om te weten wat de consument aanspreekt.

Wist je dat beweging 50% meer aandacht trekt?

Online kun je vloggers en bloggers volgen die veel invloed hebben en dus bepalend zijn in jouw branche, ook kun je lezen welke reviews shoppers online geven over je producten.

Offline, in de winkel, wil je ook meer van je klanten weten om ze beter te kunnen bedienen met de juiste aankleding, producten en aanbiedingen.
Dit kun je meten:

. Waar kijkt de consument naar in de eerste 3 seconden?
. Welke kleur display werkt het beste?
. Wat moet ik op mijn topcard zetten?
. welk deel van mijn shop-in-shop krijgt de eerste aandacht?

Welke van jouw producten zou het eerst bekeken worden?

PUL instore kan je helpen bij het maken van de juiste beslissingen. Door onze software technieken als de VAS techniek,Visual Attention Software, kunnen we goed zien wat de consument doet en ziet in de winkel. Hierdoor kunnen we samen betere oplossingen ontwikkelen die sneller kunnen worden ingezet, waarmee  consumenten een steeds betere ervaring te kunnen bieden. Samen aan de slag?

 

Meer innovaties