arrow_drop_up arrow_drop_down
14 november 2018 

Voorlichtingscampagne van start in bouwmarkten

De voorlichtingscampagne ‘Maak het ze niet te makkelijk’ start half november in bouwmarkten, om bezoekers juist op deze point-of-purchase bewust te maken van de noodzaak van beter beveiligen.

PUL instore kreeg de opdracht om de nieuwe standee van Harm Alarm voor de Rijksoverheid te mogen produceren. Deze standee is 136 cm hoog en staat straks in verschillende bouwmarkten, dichtbij de beveiligingsproducten. Harm Alarm is natuurlijk al heel bekend van de tv reclames van de campagne ‘maak het ze niet te makkelijk’, een initiatief van de Rijksoverheid.

Politie en justitie doen er alles aan om mensen hun huis en computer goed te laten beveiligen omdat veel mensen slachtoffer zijn van een diefstal op straat, cybercrime of woninginbraak. Daarom moet de standee van Harm Alarm hier extra aandacht voor vragen als mensen in een bouwmarkt lopen; op ludieke wijze mensen dat geheugensteuntje geven om producten te kopen waarmee zij hun huis beter kunnen beveiligen tegen inbrekers.

Een standee is een zelfstaand figuur of afbeelding, die extra aandacht vestigt op een actie of reclame. De standee van Harm Alarm is gemaakt van duurzaam geproduceerd karton. Aan de voorzijde is op zichthoogte een folderbakje gemonteerd voor tips voor inbraakbeveiliging uit deze voorlichtingscampagne.

 

standee voor in bouwmarkten